dinsdag 31 augustus 2010

Ben er weer

Hallo,
Ik ben een paar dagen weg geweest, familiebezoek in Brabant en tegelijk wat verjaardagen. Wel lekker dat dat nu zomaar kan nu ik niet meer werk. Ben sinds 1 juli in de VUT, heb er toch bijna 26 jaar opzitten. Ben wel pas weer begonnen met werken toen de kinderen naar de middelbare school gingen. En hoewel ik werk wel een beetje mis, geniet ik toch enorm van de vrijheid die ik nu heb. Weggaan wanneer je wil, oppassen op mijn kleinkind als het nodig is. Ben ook al een dagje naar Belgie geweest om daar wat kringloopwinkels te bezoeken, met resultaat. En ik kan nu ook in het weekend naar een rommelmarkt gaan. Moest eerder 2 weekenden per maand werken, dus toen ging dat niet altijd. Nu is het meer lang leve de lol.

groetjes, Mia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten