zondag 22 augustus 2010

Bloggen

Nadat ik al zoveel mooie bloggen had gezien, vandaag besloten om het zelf ook eens te proberen.
Ik houd van oude spulletjes, verzamel al jaren van alles. Vandaag weer eens naar een rommelmarkt geweest en daar een paar leuke dingen gevonden. 2 Oude kaarsendoosjes, een mooie oude verweerde sauciere van Societe ceramique en een verweerde schaal van Nimy. Ook nog speelgoed voor meisjes uit de jaren 50 en wel een nikkelen slagroomspuit met mondstukjes in een mooi doosje. Ben blij met mijn spulletjes.
Zal er nog foto,s van maken en proberen die te plaatsen.

groetjes, Mia

2 opmerkingen:

  1. Hallo Mia,

    Wat leuk, ik ben je eerste volger en schrijf ook nog eens het eerste berichtje.
    je blog ziet er al leuk uit en ik hoop dat je er net zoveel plezier in het bloggen gaat krijgen als ik.
    Fijn dat je meedoet met mijn give away.
    Een lieve groet,

    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel Hermine voor je bericht.erg lief van je. Ben nog helemaal onervaren met bloggen, dus heb nog een hoop te leren.

    groetjes, Mia

    BeantwoordenVerwijderen