woensdag 8 september 2010

Opruimen

 
Dit is een foto van een hoekje in de kast, oude schoentjes en oude tollen en een foto van mijn kleinzoon Juul in een oude fotolijstje.


Afgelopen zaterdag was mijn kleinzoon hier en was hij buiten aan het spelen. Komt hij ineens naar binnen gerend, oma, kom streepjes kijken. Oma een beetje verbaasd: streepjes kijken, nog nooit van gehoord. Maar gauw mee naar buiten en daar staat Juul de lucht in te kijken, er vloog een vliegtuig over met zo,n mooie witte streep achter zich aan.
Zondag ben ik nog naar de brocante markt in Maastricht geweest. Was erg gezellig, mooie dingen gezien, maar niet zo veel gekocht. Paar kleine dingen waaronder een rood leren etuitje met mapjes waarin vroeger nylonkousen werden bewaard. Er zit ook reparatie materiaal voor nylons in, alleen het schaartje ontbreekt. Maar ik vond het wel een grappig ding. Zal er nog foto,s van maken.
Ben maandag begonnen met het opruimen van de garage. Het is nu bijna 2 jaar geleden dat mijn man is overleden en de garage was zijn domein. En stond vol met spullen die hij dacht ooit nog eens te gebruiken. En dan moet je weten dat het een dubbele garage is met daarboven nog een zolder. Nu, na 3 dagen is de zolder bijna leeg, alles uitgezocht en alle dingen die ik niet kon gebruiken of wilde bewaren naar de kringloop en het milieupark gebracht. Nu beneden nog.

groetjes, Mia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten