woensdag 29 december 2010

Bijna voorbij

Nu is het jaar alweer bijna om. Zijn de feestelijkheden bijna voorbij. Fijne Kerstdagen gehad en de bruiloft van  mijn broer 2 dagen voor Kerst was ook geslaagd. Wel wat vroeger weggegaan vanwege de sneeuw, heb er bijna 3 uur over gedaan om thuis te komen. Hier in het zuiden lag ontzettend veel sneeuw. En die is nu nog niet weg, al dooit het overdag wel een beetje. Maar we hadden een witte Kerst en daar hebben we van genoten. Lekker wandelen (baggeren) door de sneeuw, heerlijk. En nu bijna oudjaarsavond. Die breng ik lekker rustig thuis door. Heerlijk, lekker in mijn eentje, dat is voor mij de fijnste afsluiting van het jaar.
Voor iedereen een fijne oudjaarsavond en een gelukkig en gezond 2011.

groetjes, Mia

3 opmerkingen:

  1. Fijne jaarwisseling en een gelukkig en gezond 2011 toegewenst!

    Groeten,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart heb je gepost...
    En van mij ook een voorspoedig 2011

    BeantwoordenVerwijderen