maandag 20 december 2010

Geurende kerstkaart

Hier in het zuiden lagen we een beetje achter wat sneeuw betreft maar nu hebben we de volle laag gekregen.
Vrijdagavond is het begonnen en zondagavond is het opgehouden. Dus nu ligt hier ook een flink pak sneeuw. Supermooi om te zien, maar lastig als je erdoor moet. En dat hoefde ik niet. Dus lekker thuis maar wat rommelen, ruimen en poetsen. En nog wat tijd over om te prutsen. Ik heb een paar "geurende" kerstkaarten gemaakt. Leuke kaarten geprint op stof, er zakjes van gemaakt en gevuld met lavendel. Had er eerst dennennaalden in willen doen, maar die kwamen door de stof naar buiten. En dat prikte nogal. Ik maak er morgen nog een paar, vond nog leuke franse kaarten met beschreven achterkant.

Mia

4 opmerkingen:

  1. Dat is leuk geworden, prachtig hé die sneeuw, hier genieten de kinderen er wel van.
    Fijne dag gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat erg leuk gedaan Mia....liefs van mij...Ria....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zijn nou nog eens leuke kerstkaarten, verstuur je die ook?
    Als ik nou eens ergens in de zomer begin, kan ik volgend jaar misschien ook zulke versturen, ik vind het erg leuk gevonden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoe doe je dat nou, printen op stof???
    Wil je me dat vertellen?
    Een gezellige week en groetjes

    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen