woensdag 24 november 2010

Verrassing

Een tijdje terug belde een schoonzus dat ze een verrassingsparty wilde geven voor mijn broer die 23 dec. 50 wordt. Maar hij mocht er niets van weten. Nu kregen we een uitnodiging en dat was voor ons ook een verrassing: ze gaan die dag trouwen. En dat is iets wat we nooit meer hadden verwacht. Ze hebben al 32 jaar "verkering" en wonen bijna 27 jaar samen, wie rekent dan nog op een bruiloft. En dat ze trouwen dat hebben ze toch samen moeten regelen, maar dat ze de hele familie heeft uitgenodigd om erbij te zijn, ik weet niet of mijn broer daar zo blij mee is, die houd niet zo van die belangstelling.  Maar ik  vind het wel spannend allemaal, hoop alleen voor mijn schoonzus dat hij niet heel hard wegrent voor hij JA heeft gezegd.

groetjes, Mia

5 opmerkingen:

  1. Oei, wat spannend allemaal, hoop voor jullie maar ook voor je broer dat het toch een hele leuke dag wordt.

    Gr stina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een verrassing... Alvast een fijne dag gewenst!

    Groetjes,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk, 50 worden, net voor de feestdagen en dan na jaren elkaar alsnog het ja-woord geven, dat wordt vast een geweldig verrassingsfeest!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn een feest, wat ga je aantrekken?

    Groetjes
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk... veel plezier alvast.
    Enne, een leuk kadootje opzoeken hoor..

    BeantwoordenVerwijderen