woensdag 3 november 2010

Nog meer blauw

Hoi lieve lezers,
dank jullie voor de reacties op het boekje. Het is wel klein, maar leuk om te doen. En het houd je van de straat. Ik ben een jaar of 12 geleden begonnen met een poppenhuis. Dat is ook af. En 3 jaar geleden ben ik begonnen aan een frans huis, dat zou een brocante annex bloemenwinkel worden. Maar het staat nog in de steigers, pas een klein stukje ervan is af, en even geen zin meer er in. Maar dat komt hopelijk wel weer een keer. Maar ik heb tussendoor wel een aantal andere projectjes gedaan, samen met mijn knutselvriendinnen. Zo hebben we met z,n 3en een dameswinkeltje gemaakt, een brocant slaapkamertje en zijn we nog met een kamerhoekje en tuintje bezig.
Maar hele kleine dingen maken vind ik het leukst. En al is het priegelen en soms tig keer opnieuw proberen, voor ons is het ontspanning.  Zo hebben we eens wekenlang "gewerkt" aan een klein blauw keukentje, leuk om dan als resultaat 3 zo verschillende keukentjes te zien. Zal van het mijne een foto plaatsen. Het keukentje is 7 cm breed, 3,5 cm diep en 3 cm hoog.

groetjes, Mia

5 opmerkingen:

  1. Hoe bestaat het.....hoe heb je dit in Godsnaam kunnen maken?????
    Zo klein met al die herkenbare spulletjes er in zoals het Droste blikje,Bolletje beschuit,bus Vim, Sunlightzeep etc.
    Heb jij met 'n loep zitten werken?

    Het is super,super leeuk!!!
    En helemaal mijn kleur blauw.

    Groetjes,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dank je wel da je op mijn ( lingerie) blog rondgegeken hebt.
    Ik heb me alleen met de 'verkeerde account' bij jou aangemeld, moest Schunsland zijn, en niet lingeriefrobels, en kreeg het niet meer veranderd.

    Maar goed, wat maak jij leuke dingen, ik heb hier nog 3 jaargangen "Poppenhuis' van lang liggen, omdat ik dat ook ooit wilde gaan doen, maar het komt er niet van, veel te wijnig tijd.
    Dus kan ik nou genieten van jou creaties :)
    En Pfff een keukentje van 7 cm breed, meid hoe krijg je het voor elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet dat er schattig uit zeg.

    Groeten Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ongelofelijk, wat knap.
    Het lijkt me wel gezellig dat clubje van jou en natuurlijk krijgen jullie inspiratie van elkaar.
    En blauw is natuurlijk de mooiste kleur voor zo'n keukentje.

    Lieve groet
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen