zondag 3 oktober 2010

Schilderijtjes

Wat een heerlijk weer was het vandaag. Ik heb lekker de hele middag buiten gezeten, stapel tijdschriften erbij en koffie en genieten maar. De tijdschriften waren voornamelijk Ariadnes en wat woonbladen van meer dan 10 jaar geleden. Ik heb ze nog eens zitten doorbladeren en dan zie je dat wat nu heel erg in is, brocante en wit wonen, dat dat toen ook al in was. Alleen zie je nu meer heiligenbeelden erbij, de brocante is hetzelfde gebleven. En ik denk dat daar ook altijd wel liefhebbers voor zullen blijven. Het belangrijkste is toch dat je je prettig voelt in je eigen huis, tussen de spullen die je zelf leuk vind. En of dat nu modern is of wit en brocante, dat is toch ieders eigen smaak. En die kan door de tijd best veranderen.
Ik plaats hieronder foto,s van de schilderijtjes van oud stof en kant. Op de ene een foto van mijn kleinzoon Juul en op de andere zomaar een mooi plaatje.

groetjes, Mia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten